- Ocena jakości obsługi klienta w sieci aptek
Details zum Objekt: Ocena jakości obsługi klienta w sieci aptek
PDF
Struktur
Zeszyty Naukowe Politechniki Częstochowskiej. Zarządzanie=Research Reviews of Czestochowa University of Technology. Management.
Beschreibung
- Titel:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Verfasser:
- Thema und Schlagwörter: ; ; ; ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Format:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:445363
- Sprache:
- Besitzen:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2020-11-17
- Zuletzt geändert am: 2020-11-17
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 43
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Benchmarking as Main Tool for Management in Process of the Distribution of Electrical Energy in Dystribution Companies
Ersteller:Szkutnik Jerzy
Datum:2017
Typ:artykuł
Utility of forecasting Algorithms in the Case of Selected Distribution Networks
Ersteller:Kmiecik Mariusz
Datum:2020
Typ:artykuł
Pomiar zakłóceń w wybranym węźle sieci dystrybucji
Ersteller:Kramarz Marzena; Kmiecik Mariusz
Datum:2017
Typ:artykuł
Doskonalenie logistycznej obsługi klienta z perspektywy przedsiębiorstwa flagowego sieci dystrybucji wyrobów hutniczych
Ersteller:Kramarz Marzena
Datum:2016
Typ:artykuł
Problem odporności w koordynacji sieci dystrybucji
Ersteller:Kramarz, Marzena
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Kosiń, Paweł. Red.
Znaczenie luki informacyjnej w procesie obsługi klienta
Ersteller:Marczewska-Kuźma Roma
Datum:2017
Typ:artykuł
Perception service quality in restaurant industry in Kazakhstan. Case study of Almaty restaurant
Ersteller:Dautkanovna Kaishantayeva Malika; Kashakbay Margulanovna Aigerim; Kairatovna Baibachinovna Alika; Kahl Christian
Datum:2020
Typ:artykuł
Modele biznesu przedsiębiorstw flagowych sieci dystrybucji wyrobów hutniczych
Ersteller:Kramarz, Marzena
Datum:2016
Typ:czasopismo