- Doskonalenie logistycznej obsługi klienta z perspektywy przedsiębiorstwa flagowego sieci dystrybucji wyrobów hutniczych
Details zum Objekt: Doskonalenie logistycznej obsługi klienta z perspektywy przedsiębiorstwa flagowego sieci dystrybucji wyrobów hutniczych
PDF
Struktur
Zeszyty Naukowe Politechniki Częstochowskiej. Zarządzanie=Research Reviews of Czestochowa University of Technology. Management.
Beschreibung
- Titel:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Verfasser:
- Thema und Schlagwörter: ; ; ; ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Format:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:357788
- Sprache:
- Besitzen:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2019-04-30
- Zuletzt geändert am: 2020-01-27
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 82
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Założenia logistycznej obsługi klienta w przedsiębiorstwie
Ersteller:Kadłubek Marta
Datum:2011
Typ:artykuł
References of logistic customer service to marketing and performance measurement
Ersteller:Kadłubek Marta
Datum:2011
Typ:artykuł
Logistyczna obsługa klienta na przykładzie przedsiębiorstwa z branży usług kurierskich, ekspresowych i paczkowych
Ersteller:Wójcik Kamil
Datum:2022
Typ:artykuł
Modele biznesu przedsiębiorstw flagowych sieci dystrybucji wyrobów hutniczych
Ersteller:Kramarz, Marzena
Datum:2016
Typ:czasopismo
Benchmarking as Main Tool for Management in Process of the Distribution of Electrical Energy in Dystribution Companies
Ersteller:Szkutnik Jerzy
Datum:2017
Typ:artykuł
Pomiar zakłóceń w wybranym węźle sieci dystrybucji
Ersteller:Kramarz Marzena; Kmiecik Mariusz
Datum:2017
Typ:artykuł
Utility of forecasting Algorithms in the Case of Selected Distribution Networks
Ersteller:Kmiecik Mariusz
Datum:2020
Typ:artykuł
Logistyczna obsługa klienta na przykładzie firmy dystrybucyjnej PPUH Dan-Pol
Ersteller:Szczepańska Aleksandra
Datum:2012
Typ:artykuł