- Założenia logistycznej obsługi klienta w przedsiębiorstwie
Details zum Objekt: Założenia logistycznej obsługi klienta w przedsiębiorstwie
PDF
Struktur
Zeszyty Naukowe Politechniki Częstochowskiej. Zarządzanie=Research Reviews of Czestochowa University of Technology. Management.
Beschreibung
- Titel:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Verfasser:
- Thema und Schlagwörter: ; ; ; ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Format:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:362967
- Sprache:
- Besitzen:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2019-06-25
- Zuletzt geändert am: 2020-01-27
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 14105
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
References of logistic customer service to marketing and performance measurement
Ersteller:Kadłubek Marta
Datum:2011
Typ:artykuł
Logistyczna obsługa klienta na przykładzie przedsiębiorstwa z branży usług kurierskich, ekspresowych i paczkowych
Ersteller:Wójcik Kamil
Datum:2022
Typ:artykuł
Doskonalenie logistycznej obsługi klienta z perspektywy przedsiębiorstwa flagowego sieci dystrybucji wyrobów hutniczych
Ersteller:Kramarz Marzena
Datum:2016
Typ:artykuł
Logistyczna obsługa klienta na przykładzie firmy dystrybucyjnej PPUH Dan-Pol
Ersteller:Szczepańska Aleksandra
Datum:2012
Typ:artykuł
Rola logistycznej obsługi klienta w sektorze usług hotelarskich
Ersteller:Górka-Chowaniec, Agnieszka
Datum:2016
Typ:artykuł
Logistyczna obsługa klienta w przedsiębiorstwie branży spożywczej: analiza zewnętrzna i wewnętrzna
Ersteller:Daroń, Marta
Datum:2015
Typ:czasopismo
Beitragende:Szołtysek, Jacek. Red.; Twaróg, Sebastian. Red.
Podstawy eurologistyki
Ersteller:Kott Iga; Sukiennik Katarzyna; Belof, Aleksandra
Datum:2020
Typ:skrypt
Modelowanie przepływów cieczy z wykorzystaniem metody elementów skończonych
Ersteller:Węgrzyn-Skrzypczak Ewa; Skrzypczak Tomasz
Datum:2002
Typ:artykuł