- Perception service quality in restaurant industry in Kazakhstan. Case study of Almaty restaurant
Details zum Objekt: Perception service quality in restaurant industry in Kazakhstan. Case study of Almaty restaurant
PDF
Struktur
Zeszyty Naukowe Politechniki Częstochowskiej. Zarządzanie=Research Reviews of Czestochowa University of Technology. Management.
Beschreibung
- Titel:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Verfasser: ; ; ;
- Thema und Schlagwörter: ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Format:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:445747
- Sprache:
- Besitzen:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2020-11-23
- Zuletzt geändert am: 2020-11-23
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 26
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Service quality and worker training in 5-star hotel
Ersteller:Contreras Loera Marcela Rebeca; Perez Sanchez Beatriz; Echeagaray Diana Guadalupe Flores
Datum:2023
Typ:artykuł
Monitorowanie procesów logistycznych szpitala w procesie doskonalenia jakościusług medycznych
Ersteller:Detyna, Beata
Datum:2015
Typ:czasopismo
Beitragende:Szołtysek, Jacek. Red.; Twaróg, Sebastian. Red.
Analiza wymagań konsumentów dotyczących jakości usług świadczonych przez medyczne laboratoria diagnostyczne
Ersteller:Wierzowiecka, Anna
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Świerczek, Artur. Red.; Rudny, Włodzimierz. Red.
The perception of municipal offices service of disabled people quality by office staff
Ersteller:Wolniak, Radosław
Datum:2016
Typ:artykuł
Innowacje pedagogiczne jako determinanta budowania przewagi konkurencyjnej na rynku usług edukacyjnych
Ersteller:Bokwa Małgorzata
Datum:2014
Typ:artykuł
Zarządzanie personelem w administracji publicznej – koncepcja jakościowa
Ersteller:Cichoń, Seweryn; Padlowska Anna
Datum:2016
Typ:artykuł
Zmiany koncepcji zarządzania przedsiębiorstwem a rozwój sieci międzyorganizacyjnych
Ersteller:Kosiń, Paweł
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Samborski, Adam. Red.
Logika usługowa a kształtowanie jakości usług
Ersteller:Jonas, Agata
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Mitręga, Maciej. Red.; Bajdak, Andrzej. Red.