- Ocena jakości obsługi klienta w sieci aptek
Object's details: Ocena jakości obsługi klienta w sieci aptek
PDF
Structure
Zeszyty Naukowe Politechniki Częstochowskiej. Zarządzanie=Research Reviews of Czestochowa University of Technology. Management.
Description
- Title:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Format:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:445363
- Language:
- Oryginal in:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2020-11-17
- Last modification date: 2020-11-17
- Content object's number of views: 43
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Benchmarking as Main Tool for Management in Process of the Distribution of Electrical Energy in Dystribution Companies
Creator:Szkutnik Jerzy
Date:2017
Type:artykuł
Utility of forecasting Algorithms in the Case of Selected Distribution Networks
Creator:Kmiecik Mariusz
Date:2020
Type:artykuł
Pomiar zakłóceń w wybranym węźle sieci dystrybucji
Creator:Kramarz Marzena; Kmiecik Mariusz
Date:2017
Type:artykuł
Doskonalenie logistycznej obsługi klienta z perspektywy przedsiębiorstwa flagowego sieci dystrybucji wyrobów hutniczych
Creator:Kramarz Marzena
Date:2016
Type:artykuł
Problem odporności w koordynacji sieci dystrybucji
Creator:Kramarz, Marzena
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Kosiń, Paweł. Red.
Znaczenie luki informacyjnej w procesie obsługi klienta
Creator:Marczewska-Kuźma Roma
Date:2017
Type:artykuł
Perception service quality in restaurant industry in Kazakhstan. Case study of Almaty restaurant
Creator:Dautkanovna Kaishantayeva Malika; Kashakbay Margulanovna Aigerim; Kairatovna Baibachinovna Alika; Kahl Christian
Date:2020
Type:artykuł
Modele biznesu przedsiębiorstw flagowych sieci dystrybucji wyrobów hutniczych
Creator:Kramarz, Marzena
Date:2016
Type:czasopismo