- Znaki jakości - świadomość klientów oraz wpływ na ich decyzje zakupowe
Details zum Objekt: Znaki jakości - świadomość klientów oraz wpływ na ich decyzje zakupowe
PDF
Struktur
Zeszyty Naukowe Politechniki Częstochowskiej. Zarządzanie=Research Reviews of Czestochowa University of Technology. Management.
Beschreibung
- Titel:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Verfasser:
- Thema und Schlagwörter: ; ; ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Format:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:445394
- Sprache:
- Besitzen:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2020-11-17
- Zuletzt geändert am: 2020-11-17
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 53
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
Purchase decisions in the age of crisis. Impact of COVID-19 pandemic on consumer choices
Ersteller:Hofman-Kohlmeyer, Magdalena
Datum:2020
Typ:artykuł
Modified nominal group technique: what and how
Ersteller:Islam, Rafikul
Datum:2009
Typ:czasopismo
Beitragende:Trzaskalik, Tadeusz. Chief Editor
Wpływ reklamy i rówieśników na wolność wyboru przy zakupach dla dzieci
Ersteller:Chrzan, Edward; Widawska-Stanisz, Agnieszka
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Danowska-Prokop, Barbara. Red.; Pęciak, Renata. Red.
Proces zakupu online w świetle badań okulograficznych – rola opakowania, opisu i ceny produktu
Ersteller:Jerzyk, Ewa; Disterheft, Aneta
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Pańkowska, Małgorzata. Red.
Wpływ marketingu sensorycznego na lojalność oraz decyzje zakupowe klientów
Ersteller:Sowier-Kasprzyk Izabela
Datum:2022
Typ:artykuł
Jakość jako determinanta w procesie zakupu
Ersteller:Gajewska, Paulina; Kajstura, Maciej; Lebioda, Gabriel
Datum:2013
Typ:artykuł
Beitragende:Smolarek, Małgorzata. Red.
Improving teaching efficiency: an application of QFD and AHP
Ersteller:Anis, Azilah; Islam, Rafikul
Datum:2011
Typ:czasopismo
Beitragende:Trzaskalik, Tadeusz. Chief Editor
Reflecting the market needs with regard to gastronomical services using the QFD method
Ersteller:Gajewska, Paulina
Datum:2019
Typ:artykuł
Beitragende:Arif, Thabit