- Acquiring customers through continuous technological development – digital open innovation business model
Object's details: Acquiring customers through continuous technological development – digital open innovation business model
Structure
Zeszyty Naukowe Politechniki Częstochowskiej. Zarządzanie=Research Reviews of Czestochowa University of Technology. Management.
Description
- Title:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ; ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Format:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:820897
- Language:
- Oryginal in:
Object is located in the collections:
See also
Innowacje otwarte w strategiach rozwoju przedsiębiorstw – wyniki badań empirycznych
Creator:Kościelniak, Helena
Date:2019
Type:artykuł
Digital revolution in fashion industry – to what extent can Metaverse become a predominant business-to-customer model in the digital era
Creator:Dewalska-Opitek, Anna
Date:2023
Type:artykuł
Digitalizacja telewizyjnych materiałów poświęconych kulturze na przykładzie zasobów telewizji Katowice
Creator:Fudala-Barańska, Aleksandra
Date:2017
Type:czasopismo
Contributor:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Pethe, Aleksandra. Red; Walotek-Ściańska, Katarzyna. Red.
Udostępnianie cyfrowych zbiorów w sieci - nowoczesne techniki prezentacji
Creator:Szala, Marcin
Date:2016
Type:prezentacja multimedialna
Otwarte Zabytki - digitalizacja. Raport z realizacji projektu
Creator:Lis, Remigiusz; Niezgódka, Piotr; Sawko, Katarzyna; Werner, Katarzyna
Date:2013
Type:dokument elektroniczny
The process of digitalization : the case of Silesian Digital Library
Creator:Pulikowski, Arkadiusz
Date:2009
Type:prezentacja multimedialna
Otwarte innowacje produktowe – diagnoza zjawiska w polskich przedsiębiorstwach
Creator:Sopińska, Agnieszka
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Kraśnicka, Teresa. Red.
Społeczna Pracownia Digitalizacji ŚBC. Sprawozdanie z działalności za okres czerwiec 2010-2013
Date:2013
Type:dokument elektroniczny