- Acquiring customers through continuous technological development – digital open innovation business model
Details zum Objekt: Acquiring customers through continuous technological development – digital open innovation business model
Struktur
Zeszyty Naukowe Politechniki Częstochowskiej. Zarządzanie=Research Reviews of Czestochowa University of Technology. Management.
Beschreibung
- Titel:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Verfasser:
- Thema und Schlagwörter: ; ; ; ; ; ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Format:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:820897
- Sprache:
- Besitzen:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Siehe auch
Innowacje otwarte w strategiach rozwoju przedsiębiorstw – wyniki badań empirycznych
Ersteller:Kościelniak, Helena
Datum:2019
Typ:artykuł
Digital revolution in fashion industry – to what extent can Metaverse become a predominant business-to-customer model in the digital era
Ersteller:Dewalska-Opitek, Anna
Datum:2023
Typ:artykuł
Digitalizacja telewizyjnych materiałów poświęconych kulturze na przykładzie zasobów telewizji Katowice
Ersteller:Fudala-Barańska, Aleksandra
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Pethe, Aleksandra. Red; Walotek-Ściańska, Katarzyna. Red.
Udostępnianie cyfrowych zbiorów w sieci - nowoczesne techniki prezentacji
Ersteller:Szala, Marcin
Datum:2016
Typ:prezentacja multimedialna
Otwarte Zabytki - digitalizacja. Raport z realizacji projektu
Ersteller:Lis, Remigiusz; Niezgódka, Piotr; Sawko, Katarzyna; Werner, Katarzyna
Datum:2013
Typ:dokument elektroniczny
The process of digitalization : the case of Silesian Digital Library
Ersteller:Pulikowski, Arkadiusz
Datum:2009
Typ:prezentacja multimedialna
Otwarte innowacje produktowe – diagnoza zjawiska w polskich przedsiębiorstwach
Ersteller:Sopińska, Agnieszka
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Kraśnicka, Teresa. Red.
Społeczna Pracownia Digitalizacji ŚBC. Sprawozdanie z działalności za okres czerwiec 2010-2013
Datum:2013
Typ:dokument elektroniczny