- Service quality and worker training in 5-star hotel
Details zum Objekt: Service quality and worker training in 5-star hotel
Struktur
Zeszyty Naukowe Politechniki Częstochowskiej. Zarządzanie=Research Reviews of Czestochowa University of Technology. Management.
Beschreibung
- Titel:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Verfasser: ; ;
- Thema und Schlagwörter: ; ; ; ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Format:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:820904
- Sprache:
- Besitzen:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Siehe auch
Monitorowanie procesów logistycznych szpitala w procesie doskonalenia jakościusług medycznych
Ersteller:Detyna, Beata
Datum:2015
Typ:czasopismo
Beitragende:Szołtysek, Jacek. Red.; Twaróg, Sebastian. Red.
Analiza wymagań konsumentów dotyczących jakości usług świadczonych przez medyczne laboratoria diagnostyczne
Ersteller:Wierzowiecka, Anna
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Świerczek, Artur. Red.; Rudny, Włodzimierz. Red.
Jakość w bibliotekarstwie. Zarządzanie jakością, badania efektywności oraz narzędzia oceny usług bibliotek publicznych, szkolnych, pedagogicznych i naukowych, (materiały bibliograficzne za lata 1995-2007)
Ersteller:Koszowska, Agnieszka; Przybylska, Lidia
Datum:2007
Typ:opracowanie biograficzne
Zarządzanie personelem w administracji publicznej – koncepcja jakościowa
Ersteller:Cichoń, Seweryn; Padlowska Anna
Datum:2016
Typ:artykuł
Nowe podejście do zarządzania szkoleniami w organizacjach biznesowych
Ersteller:Hauk, Mateusz
Datum:2021
Typ:artykuł
Selected problems of professional career development of employees
Ersteller:Wolniak, Radosław
Datum:2017
Typ:artykuł
Perception service quality in restaurant industry in Kazakhstan. Case study of Almaty restaurant
Ersteller:Dautkanovna Kaishantayeva Malika; Kashakbay Margulanovna Aigerim; Kairatovna Baibachinovna Alika; Kahl Christian
Datum:2020
Typ:artykuł
Satysfakcja klienta a jakość
Ersteller:Juraszek, Marian
Datum:2005
Typ:artykuł