- Heurystyki i błędy poznawcze w codziennej pracy z perspektywy zarządzania marketingiem w przedsiębiorstwie
Object's details: Heurystyki i błędy poznawcze w codziennej pracy z perspektywy zarządzania marketingiem w przedsiębiorstwie
Structure
Zeszyty Naukowe Politechniki Częstochowskiej. Zarządzanie=Research Reviews of Czestochowa University of Technology. Management.
Description
- Title:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Format:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:818866
- Language:
- Oryginal in:
Object is located in the collections:
See also
Customer Engagement jako innowacja w sferze marketingu - perspektywa zarządcza
Creator:Żyminkowska, Katarzyna
Date:2015
Type:czasopismo
Churn Risk Identification as an Important Aspect of Marketing Controlling – the Case of a German Start-Up Company
Creator:Prończuk, Anna
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Zarządzanie publiczne. Perspektywa teorii i praktyki
Date:2023
Type:monografia
Contributor:Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Ćwiklicki, Marek. Red.
International expansion of brands by realization of co-branding strategy
Creator:Grębosz, Magdalena; Otto, Jacek
Date:2013
Type:artykuł
Wdrażanie systemów klasy CRM: etapy i wybrane problemy
Creator:Olszak, Celina M.; Billewicz, Grażyna
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Kos, Barbara. Red.
Istota i konsekwencje konfliktu w relacjach między przedsiębiorstwem a klientem
Creator:Berger, Malwina; Mitręga, Maciej
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Mitręga, Maciej. Red.
Zarządzanie identyfikacją wizualną miejsc w przestrzeni publicznej
Creator:Adamus-Matuszyńska, Anna; Dzik, Piotr
Date:2015
Type:czasopismo
Technologie informacyjne jako czynnik rozwoju nowych funkcjonalności zintegrowanych systemów zarządzania w ramach koncepcji big management
Creator:Bytniewski, Andrzej; Hernes, Marcin
Date:2017
Type:czasopismo
Contributor:Buk, Halina. Red.; Łada, Monika. Red.