- Heurystyki i błędy poznawcze w codziennej pracy z perspektywy zarządzania marketingiem w przedsiębiorstwie
Szczegóły obiektu: Heurystyki i błędy poznawcze w codziennej pracy z perspektywy zarządzania marketingiem w przedsiębiorstwie
Struktura
Zeszyty Naukowe Politechniki Częstochowskiej. Zarządzanie=Research Reviews of Czestochowa University of Technology. Management.
Opis
- Tytuł:
- Wariant tytułu:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Format:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:818866
- Język:
- Lokalizacja oryginału:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Zobacz także
Customer Engagement jako innowacja w sferze marketingu - perspektywa zarządcza
Twórca:Żyminkowska, Katarzyna
Data:2015
Typ:czasopismo
Churn Risk Identification as an Important Aspect of Marketing Controlling – the Case of a German Start-Up Company
Twórca:Prończuk, Anna
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Zarządzanie publiczne. Perspektywa teorii i praktyki
Data:2023
Typ:monografia
Współtwórca:Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.; Ćwiklicki, Marek. Red.
International expansion of brands by realization of co-branding strategy
Twórca:Grębosz, Magdalena; Otto, Jacek
Data:2013
Typ:artykuł
Wdrażanie systemów klasy CRM: etapy i wybrane problemy
Twórca:Olszak, Celina M.; Billewicz, Grażyna
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Kos, Barbara. Red.
Istota i konsekwencje konfliktu w relacjach między przedsiębiorstwem a klientem
Twórca:Berger, Malwina; Mitręga, Maciej
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Mitręga, Maciej. Red.
Zarządzanie identyfikacją wizualną miejsc w przestrzeni publicznej
Twórca:Adamus-Matuszyńska, Anna; Dzik, Piotr
Data:2015
Typ:czasopismo
Technologie informacyjne jako czynnik rozwoju nowych funkcjonalności zintegrowanych systemów zarządzania w ramach koncepcji big management
Twórca:Bytniewski, Andrzej; Hernes, Marcin
Data:2017
Typ:czasopismo
Współtwórca:Buk, Halina. Red.; Łada, Monika. Red.