- Cognitive Learning Processes vs. Teachers’ Knowledge
Planned publication: Cognitive Learning Processes vs. Teachers’ Knowledge
Structure
HUMANITAS Pedagogika i Psychologia.
Description
- Title:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ; ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Relation: ;
- Language:
- Coverage:
- Oryginal in:
- Rights:
Object is located in the collections:
See also
Moodle platform as a knowledge management system: results of a questionnaire research
Creator:Rizun, Mariia
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Pańkowska, Małgorzata. Red.
The potential of a child’s personal knowledge in the awareness of early childhood teachers – practical implications
Creator:Kochanowska, Ewa
Date:2019
Type:artykuł
Rozwijanie samodzielności poznawczej dziecka jako działanie (nie)pozorne nauczycieli w edukacji wczesnoszkolnej
Creator:Kochanowska, Ewa
Date:2017
Type:artykuł
Postrzeganie istoty dzielenia się wiedzą wśród nauczycieli XXI wieku
Creator:Michalik, Izabela
Date:2019
Type:artykuł
Contributor:Grabiec, Olimpia. Red.
Schlesien. Ein Hülfsbuch für Lehrer in der Kunde und Geschichte dieses Landes, ein Lesebuch für Schüler und eine Unterhaltungs-Schrift für Männer und Frauen
Creator:Harnisch, Wilhelm (1787-1864)
Date:1820
Type:książka
Problemy edukacji wobec rozwoju społeczno-gospodarczego
Date:2013
Type:czasopismo
Contributor:Rączaszek, Andrzej. Red.; Koczur, Wiesław. Red.