- Cognitive Learning Processes vs. Teachers’ Knowledge
Publikacja planowana: Cognitive Learning Processes vs. Teachers’ Knowledge
Struktura
HUMANITAS Pedagogika i Psychologia.
Opis
- Tytuł:
- Wariant tytułu:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ; ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Powiązania: ;
- Język:
- Zakres:
- Lokalizacja oryginału:
- Prawa:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Zobacz także
Moodle platform as a knowledge management system: results of a questionnaire research
Twórca:Rizun, Mariia
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Pańkowska, Małgorzata. Red.
The potential of a child’s personal knowledge in the awareness of early childhood teachers – practical implications
Twórca:Kochanowska, Ewa
Data:2019
Typ:artykuł
Rozwijanie samodzielności poznawczej dziecka jako działanie (nie)pozorne nauczycieli w edukacji wczesnoszkolnej
Twórca:Kochanowska, Ewa
Data:2017
Typ:artykuł
Postrzeganie istoty dzielenia się wiedzą wśród nauczycieli XXI wieku
Twórca:Michalik, Izabela
Data:2019
Typ:artykuł
Współtwórca:Grabiec, Olimpia. Red.
Schlesien. Ein Hülfsbuch für Lehrer in der Kunde und Geschichte dieses Landes, ein Lesebuch für Schüler und eine Unterhaltungs-Schrift für Männer und Frauen
Twórca:Harnisch, Wilhelm (1787-1864)
Data:1820
Typ:książka
Problemy edukacji wobec rozwoju społeczno-gospodarczego
Data:2013
Typ:czasopismo
Współtwórca:Rączaszek, Andrzej. Red.; Koczur, Wiesław. Red.