Publikacja grupowa: HUMANITAS Pedagogika i Psychologia
Struktura
HUMANITAS Pedagogika i Psychologia.
Opis
- Tytuł:
- Autor:
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Lokalizacja oryginału:
- Prawa:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-04-11
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
Zobacz także
Affirmation in Education – Innovative Solutions in Providing Classes for Childern at Early School Education – Statement of Experimental – Longitudinal Research
Twórca:Aksman, Joanna
Data:2022
Typ:artykuł
Homo hermeneuticus as the ideal of upbringing
Twórca:Klasińska, Barbara
Data:2022
Typ:artykuł
Inclusion in the School Environment
Twórca:Orieščiková, Helena
Data:2022
Typ:artykuł
Value Clarification Provided by Children at the Early School Age in Light of The Social Learning Theory
Twórca:Buk-Cegiełka, Marta
Data:2022
Typ:artykuł
Motivating Students of Early School Education to Solve mathematical Problems Independently
Twórca:Bojarska-Sokołowska, Agnieszka
Data:2022
Typ:artykuł
Children’s Geology. 6, 7 and 8 Year-Old Children’s Understanding of the Phenomena of Volcanic Explosion, Mountains Formation and Accumulation of Snow on Mountain Peaks
Twórca:Jelinek, Jan Amos
Data:2022
Typ:artykuł
Child With the Autism Spectrum and Teacher in the Common Educational Space – Pilot Research Outcomes
Twórca:Sadowska, Edyta
Data:2022
Typ:artykuł
Współpracownik:Marzec, Bożena; Piątkowska, Agata
Specific Digital Competences of Academic Teachers ‒ Research Report
Twórca:Morańska, Danuta
Data:2022
Typ:artykuł