- Media lokalne i regionalne na tle współczesnych procesów komunikacyjnych
Object's details: Media lokalne i regionalne na tle współczesnych procesów komunikacyjnych
Description
- Title:
- Creator: ;
- Subject and Keywords: ; ;
- Subject Headings: ; ;
- Description:
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Format:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:729594 ; https://doi.org/10.22367/uekat.9788378758525
- Language:
- Oryginal in:
- Digitization:
- Published by:
- Rights: Creative Commons CC BY 4.0
Object is located in the collections:
See also
Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej – wybrane aspekty
Date:2023
Type:monografia
Contributor:Bajdak, Andrzej. Red.; Spyra, Zbigniew. Red.
Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej – wybrane obszary aplikacji
Date:2024
Type:monografia
Contributor:Bajdak, Andrzej. Red.; Spyra, Zbigniew. Red.
Nowe media w międzykulturowej komunikacji społecznej na pograniczu polsko-czeskim
Creator:Żmijowska, Paulina
Date:2023
Type:monografia
Application of the linear ordering methodsin the voivodships research in the field of social mediausage in enterprises in the period 2014-2017
Creator:Kaczmarczyk, Paweł
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Wpływ nowoczesnych mass mediów na osobowość człowieka
Creator:Prauzner, Tomasz
Date:2010
Type:artykuł
Contributor:Walat, Wojciech. Red.
Wpływ komunikacji politycznej na budowanie społeczeństwa obywatelskiego w demokracji lokalnej (na przykładzie miasta Katowice)
Creator:Piechota, Grażyna
Date:2009
Type:rozprawa doktorska
Contributor:Wódz, Jacek. Promotor
Model public relations w komunikacji marketingowej
Creator:Widera, Zbigniew
Date:2016
Type:artykuł
S[Taged] Body. Wprowadzenie do pracy z mediami digitalnymi
Creator:Janicki, Paweł
Date:2013
Type:dokument elektroniczny