- Media lokalne i regionalne na tle współczesnych procesów komunikacyjnych
Details zum Objekt: Media lokalne i regionalne na tle współczesnych procesów komunikacyjnych
Beschreibung
- Titel:
- Verfasser: ;
- Thema und Schlagwörter: ; ;
- Sachwort: ; ;
- Beschreibung:
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Format:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:729594 ; https://doi.org/10.22367/uekat.9788378758525
- Sprache:
- Besitzen:
- Digitalisierung:
- Publikation:
- Rechte: Creative Commons CC BY 4.0
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Siehe auch
Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej – wybrane aspekty
Datum:2023
Typ:monografia
Beitragende:Bajdak, Andrzej. Red.; Spyra, Zbigniew. Red.
Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej – wybrane obszary aplikacji
Datum:2024
Typ:monografia
Beitragende:Bajdak, Andrzej. Red.; Spyra, Zbigniew. Red.
Nowe media w międzykulturowej komunikacji społecznej na pograniczu polsko-czeskim
Ersteller:Żmijowska, Paulina
Datum:2023
Typ:monografia
Application of the linear ordering methodsin the voivodships research in the field of social mediausage in enterprises in the period 2014-2017
Ersteller:Kaczmarczyk, Paweł
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Wpływ nowoczesnych mass mediów na osobowość człowieka
Ersteller:Prauzner, Tomasz
Datum:2010
Typ:artykuł
Beitragende:Walat, Wojciech. Red.
Wpływ komunikacji politycznej na budowanie społeczeństwa obywatelskiego w demokracji lokalnej (na przykładzie miasta Katowice)
Ersteller:Piechota, Grażyna
Datum:2009
Typ:rozprawa doktorska
Beitragende:Wódz, Jacek. Promotor
Model public relations w komunikacji marketingowej
Ersteller:Widera, Zbigniew
Datum:2016
Typ:artykuł
S[Taged] Body. Wprowadzenie do pracy z mediami digitalnymi
Ersteller:Janicki, Paweł
Datum:2013
Typ:dokument elektroniczny