- Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej – wybrane aspekty
Details zum Objekt: Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej – wybrane aspekty
Beschreibung
- Titel:
- Mitschöpfer: ;
- Thema und Schlagwörter: ; ;
- Sachwort: ; ;
- Beschreibung: ; ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Format:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:668662 ; https://doi.org/10.22367/uekat.9788378758419
- Sprache:
- Besitzen:
- Digitalisierung:
- Publikation:
- Rechte: Creative Commons CC BY 4.0
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Siehe auch
Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej – wybrane obszary aplikacji
Datum:2024
Typ:monografia
Beitragende:Bajdak, Andrzej. Red.; Spyra, Zbigniew. Red.
Klasyczne dzieła sztuki nowych mediów
Datum:2015
Typ:dokument elektroniczny
Beitragende:Zawojski, Piotr (1963- ). Red.
Komunikacja marketingowa, współczesne wyzwania i kierunki rozwoju
Datum:2013
Typ:czasopismo
Beitragende:Bajdak, Andrzej. Red.
Przyjemność eksperymentowania. Medialab Katowice 2012
Datum:2013
Typ:dokument elektroniczny
Wykorzystanie nowych mediów w public relations
Datum:2013
Typ:czasopismo
Beitragende:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.
Strategiczne wyznaczniki zintegrowanej komunikacji marketingowej
Ersteller:Jachimowski, Marek
Datum:2017
Typ:artykuł
Wykorzystanie koncepcji marketingu treści w polskich przedsiębiorstwach – wyniki badań
Ersteller:Sitarski, Kamil; Ścibisz, Marcin; Pięta, Sylwester
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Olszak, Celina M. Red.
Sprawozdanie z konferencji „Gdzie jesteś Czytelniku? Rola i miejsce biblioteki w strategii i działalności uczelni wyższej”
Ersteller:Dziak, Joanna
Datum:2011
Typ:czasopismo
Beitragende:Bednarek-Michalska, Bożena (1957-2021). Red.