- Egzaminowanie w edukacji zdalnej a kształtowanie podmiotowości studentów kierunków nauczycielskich
Planned publication: Egzaminowanie w edukacji zdalnej a kształtowanie podmiotowości studentów kierunków nauczycielskich
Structure
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Description
- Title:
- Wariant tytułu:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ; ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Relation: ;
- Language:
- Coverage:
- Oryginal in:
- Rights:
Object is located in the collections:
See also
Praca zdalna - cechy, uwarunkowania, implikacje dla procesu pracy
Creator:Król, Małgorzata Beata
Date:2022
Type:monografia
Samoocena i ocena wzajemna studentów – determinant podnoszenia jakości procesu i efektów uczenia się
Creator:Krajewska, Anna
Date:2022
Type:artykuł
Evaluation of the education-related achievements of primary school pupils – between supporting and exclusion
Creator:Kowalewski, Michał
Date:2019
Type:artykuł
The perspective and conditions of pupil supportive assessment in theory and educational school practice
Creator:Kowalewski, Michał
Date:2019
Type:artykuł
Multicriteria assessment of the academic research activity
Creator:Kuchta, Dorota; Ryńca, Radosław; Ziaeian, Yasmin; Grudziński, Adam
Date:2017
Type:czasopismo
Contributor:Trzaskalik, Tadeusz. Chief Editor
Scientific examination and valuation of holistic managerial competence
Creator:Porvazník, Ján
Date:2018
Type:artykuł
Rola rodziców w edukacji zdalnej dziecka – z doświadczeń dnia codziennego w pandemii koronawirusa
Creator:Lulek, Barbara
Date:2022
Type:artykuł
Technology assessment process for new production line development – Analytic Network Process approach
Creator:Michnik, Jerzy
Date:2009
Type:czasopismo
Contributor:Trzaskalik, Tadeusz. Chief Editor