- Social media in a brand and image management in the perspective of the COVID-19 pandemic
Object's details: Social media in a brand and image management in the perspective of the COVID-19 pandemic
Structure
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Description
- Title:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ; ; ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:613607
- Relation: ;
- Language:
- Coverage:
- Oryginal in:
- Rights:
Object is located in the collections:
See also
Masowe dobra luksusowe - kreowanie wizerunkumarki za pomocą narzędzi marketingu online
Creator:Wajnbrener, Sylwia
Date:2021
Type:artykuł
Contributor:Dziembała, Małgorzata. Red.
Rola sojuszy marek we współczesnych procesach kreowania marek własnych detalistów
Creator:Spyra, Zbigniew
Date:2015
Type:czasopismo
The influence of brand awareness and brand imageon brand equity – an empirical study of logisticsservice providers
Creator:Świtała, Marcin; Reformat, Beata; Gamrot, Wojciech; Bilińska-Reformat, Katarzyna
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Ziemba, Ewa. Chief Editor
International expansion of brands by realization of co-branding strategy
Creator:Grębosz, Magdalena; Otto, Jacek
Date:2013
Type:artykuł
Zarządzanie wizerunkiem polityków na facebooku a aktywność wyborcza obywateli
Creator:Dudek, Krystian
Date:2019
Type:artykuł
Contributor:Grabiec, Olimpia. Red.
Podstawy i sposoby kształtowania wizerunku marki globalne – case study
Creator:Reformat, Paulina
Date:2017
Type:czasopismo
Contributor:Świtała, Marcin. Red.
Social media and hospital brands: A field study in Turkey
Creator:Güzel, Alper; Tengilimoğlu, Dilaver; Ekiyor, Aykut
Date:2015
Type:artykuł
Customer Engagement jako innowacja w sferze marketingu - perspektywa zarządcza
Creator:Żyminkowska, Katarzyna
Date:2015
Type:czasopismo