- Social media in a brand and image management in the perspective of the COVID-19 pandemic
Details zum Objekt: Social media in a brand and image management in the perspective of the COVID-19 pandemic
Struktur
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Beschreibung
- Titel:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Verfasser:
- Thema und Schlagwörter: ; ; ; ; ; ; ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:613607
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Bereich:
- Besitzen:
- Rechte:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Siehe auch
Masowe dobra luksusowe - kreowanie wizerunkumarki za pomocą narzędzi marketingu online
Ersteller:Wajnbrener, Sylwia
Datum:2021
Typ:artykuł
Beitragende:Dziembała, Małgorzata. Red.
Rola sojuszy marek we współczesnych procesach kreowania marek własnych detalistów
Ersteller:Spyra, Zbigniew
Datum:2015
Typ:czasopismo
The influence of brand awareness and brand imageon brand equity – an empirical study of logisticsservice providers
Ersteller:Świtała, Marcin; Reformat, Beata; Gamrot, Wojciech; Bilińska-Reformat, Katarzyna
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Ziemba, Ewa. Chief Editor
International expansion of brands by realization of co-branding strategy
Ersteller:Grębosz, Magdalena; Otto, Jacek
Datum:2013
Typ:artykuł
Zarządzanie wizerunkiem polityków na facebooku a aktywność wyborcza obywateli
Ersteller:Dudek, Krystian
Datum:2019
Typ:artykuł
Beitragende:Grabiec, Olimpia. Red.
Podstawy i sposoby kształtowania wizerunku marki globalne – case study
Ersteller:Reformat, Paulina
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Świtała, Marcin. Red.
Social media and hospital brands: A field study in Turkey
Ersteller:Güzel, Alper; Tengilimoğlu, Dilaver; Ekiyor, Aykut
Datum:2015
Typ:artykuł
Customer Engagement jako innowacja w sferze marketingu - perspektywa zarządcza
Ersteller:Żyminkowska, Katarzyna
Datum:2015
Typ:czasopismo