- Improving User Experience in e-Commerce by Application of Process Mining Techniques
Object's details: Improving User Experience in e-Commerce by Application of Process Mining Techniques
PDF
Structure
Zeszyty Naukowe Politechniki Częstochowskiej. Zarządzanie=Research Reviews of Czestochowa University of Technology. Management.
Description
- Title:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Creator: ; ;
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ; ; ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Format:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:445248
- Language:
- Oryginal in:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2020-11-16
- Last modification date: 2020-11-16
- Content object's number of views: 42
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
UXLibs IV Sheffield 6–7 czerwca 2018 r., czyli wszystko, co chcielibyśmy wiedzieć o użytkowniku,ale boimy się zapytać
Creator:Wolańska, Agnieszka
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Derfert-Wolf, Lidia. Red.
Andy Priestner (red.). User experience in libraries : yearbook 2017. Cambridge : UX in Libraries, 2017. ISBN: 978-1981635573
Creator:Wolańska, Agnieszka
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Derfert-Wolf, Lidia. Red.
Metoda identyfikacji i analizy procesów biznesowych
Creator:Fliegner, Wojciech
Date:2017
Type:czasopismo
Contributor:Sulik-Górecka, Aleksandra. Red.; Pfaff, Józef. Red.
Konkurencja na rynku detalicznego handlu internetowego a jego rozwój
Creator:Szyda, Monika
Date:2015
Type:czasopismo
Contributor:Buk, Halina. Red.; Łada, Monika. Red.
Usprawnianie procesów rachunkowości jako składowa dojrzałości procesowej organizacji
Creator:Fliegner, Wojciech
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Buk, Halina. Red.; Łada, Monika. Red.
Techniki eksploracji procesów biznesowych źródłem uzyskiwania przewagi konkurencyjnej dla dynamicznie rozwijających się przedsiębiorstw
Creator:Fabisz, Karol; Sokołowska, Wioletta
Date:2015
Type:czasopismo
Contributor:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.
Metodologia badań procesu internacjonalizacji przedsiębiorstw e-commerce
Creator:Grochal-Brejdak, Magdalena
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Sporek, Tadeusz. Red.; Kos-Łabędowicz, Joanna. Red.
Zaufanie konsumenckie do podmiotów działających w branży e commerce w aspekcie koncepcji CSR
Creator:Rybak, Anna
Date:2017
Type:czasopismo
Contributor:Michałowska, Maria. Red.