- Improving User Experience in e-Commerce by Application of Process Mining Techniques
Szczegóły obiektu: Improving User Experience in e-Commerce by Application of Process Mining Techniques
PDF
Struktura
Zeszyty Naukowe Politechniki Częstochowskiej. Zarządzanie=Research Reviews of Czestochowa University of Technology. Management.
Opis
- Tytuł:
- Wariant tytułu:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor: ; ;
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ; ; ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Format:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:445248
- Język:
- Lokalizacja oryginału:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2020-11-16
- Data ostatniej modyfikacji: 2020-11-16
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 42
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
UXLibs IV Sheffield 6–7 czerwca 2018 r., czyli wszystko, co chcielibyśmy wiedzieć o użytkowniku,ale boimy się zapytać
Twórca:Wolańska, Agnieszka
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Derfert-Wolf, Lidia. Red.
Andy Priestner (red.). User experience in libraries : yearbook 2017. Cambridge : UX in Libraries, 2017. ISBN: 978-1981635573
Twórca:Wolańska, Agnieszka
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Derfert-Wolf, Lidia. Red.
Metoda identyfikacji i analizy procesów biznesowych
Twórca:Fliegner, Wojciech
Data:2017
Typ:czasopismo
Współtwórca:Sulik-Górecka, Aleksandra. Red.; Pfaff, Józef. Red.
Konkurencja na rynku detalicznego handlu internetowego a jego rozwój
Twórca:Szyda, Monika
Data:2015
Typ:czasopismo
Współtwórca:Buk, Halina. Red.; Łada, Monika. Red.
Usprawnianie procesów rachunkowości jako składowa dojrzałości procesowej organizacji
Twórca:Fliegner, Wojciech
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Buk, Halina. Red.; Łada, Monika. Red.
Techniki eksploracji procesów biznesowych źródłem uzyskiwania przewagi konkurencyjnej dla dynamicznie rozwijających się przedsiębiorstw
Twórca:Fabisz, Karol; Sokołowska, Wioletta
Data:2015
Typ:czasopismo
Współtwórca:Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.
Metodologia badań procesu internacjonalizacji przedsiębiorstw e-commerce
Twórca:Grochal-Brejdak, Magdalena
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Sporek, Tadeusz. Red.; Kos-Łabędowicz, Joanna. Red.
Zaufanie konsumenckie do podmiotów działających w branży e commerce w aspekcie koncepcji CSR
Twórca:Rybak, Anna
Data:2017
Typ:czasopismo
Współtwórca:Michałowska, Maria. Red.