- Preferencje zakupowe online polskiego i chińskiego konsumenta – analiza porównawcza
Planned publication: Preferencje zakupowe online polskiego i chińskiego konsumenta – analiza porównawcza
Structure
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Description
- Title:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Creator:
- Contributor:
- Subject and Keywords: ; ; ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Relation: ;
- Language:
- Coverage:
- Oryginal in:
- Rights:
Object is located in the collections:
See also
The problems of e-goverment functioning in municipial office in Dąbrowa Górnicza from persons with disability point if view
Creator:Wolniak, Radosław
Date:2015
Type:artykuł
Jakość usług it w branży e-commerce
Creator:Kot Wiktor
Date:2023
Type:artykuł
Senior w mediach społecznościowych
Creator:Kostrzewska, Martyna
Date:2020
Type:artykuł
Contributor:Wrukowska, Daria Emilia
Wpływ spersonalizowanych reklam na Facebooku na skłonność do zakupu – wyniki badań empirycznych metodą eksperymentu
Creator:Kostrzewska, Martyna
Date:2022
Type:artykuł
Ryzyko konsumenckie w procesie zakupów online w latach 2017-2019
Creator:Kostrzewska, Martyna
Date:2020
Type:artykuł
Contributor:Wrukowska, Daria Emilia
Facebook w kontekście komunikacji marketingowej lokalnych przedsiębiorstw ze szczecina – na podstawie badań własnych
Creator:Kostrzewska, Martyna
Date:2021
Type:artykuł
Smart city jako koncepcja zrównoważonego rozwoju miasta – przykład Szczecina
Creator:Kostrzewska, Martyna
Date:2021
Type:artykuł