- Preferencje zakupowe online polskiego i chińskiego konsumenta – analiza porównawcza
Publikation geplant: Preferencje zakupowe online polskiego i chińskiego konsumenta – analiza porównawcza
Struktur
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Beschreibung
- Titel:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Verfasser:
- Mitschöpfer:
- Thema und Schlagwörter: ; ; ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Bereich:
- Besitzen:
- Rechte:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Siehe auch
The problems of e-goverment functioning in municipial office in Dąbrowa Górnicza from persons with disability point if view
Ersteller:Wolniak, Radosław
Datum:2015
Typ:artykuł
Jakość usług it w branży e-commerce
Ersteller:Kot Wiktor
Datum:2023
Typ:artykuł
Senior w mediach społecznościowych
Ersteller:Kostrzewska, Martyna
Datum:2020
Typ:artykuł
Beitragende:Wrukowska, Daria Emilia
Wpływ spersonalizowanych reklam na Facebooku na skłonność do zakupu – wyniki badań empirycznych metodą eksperymentu
Ersteller:Kostrzewska, Martyna
Datum:2022
Typ:artykuł
Ryzyko konsumenckie w procesie zakupów online w latach 2017-2019
Ersteller:Kostrzewska, Martyna
Datum:2020
Typ:artykuł
Beitragende:Wrukowska, Daria Emilia
Facebook w kontekście komunikacji marketingowej lokalnych przedsiębiorstw ze szczecina – na podstawie badań własnych
Ersteller:Kostrzewska, Martyna
Datum:2021
Typ:artykuł
Smart city jako koncepcja zrównoważonego rozwoju miasta – przykład Szczecina
Ersteller:Kostrzewska, Martyna
Datum:2021
Typ:artykuł