- Rola kraju pochodzenia w kreowaniu wizerunku marki na przykładzie rynku audio w Polsce
Object's details: Rola kraju pochodzenia w kreowaniu wizerunku marki na przykładzie rynku audio w Polsce
PDF
Structure
Zeszyty Naukowe Politechniki Częstochowskiej. Zarządzanie=Research Reviews of Czestochowa University of Technology. Management.
Description
- Title:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Format:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:359229
- Language:
- Oryginal in:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2019-05-15
- Last modification date: 2020-01-27
- Content object's number of views: 218
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
The influence of brand awareness and brand imageon brand equity – an empirical study of logisticsservice providers
Creator:Świtała, Marcin; Reformat, Beata; Gamrot, Wojciech; Bilińska-Reformat, Katarzyna
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Masowe dobra luksusowe - kreowanie wizerunkumarki za pomocą narzędzi marketingu online
Creator:Wajnbrener, Sylwia
Date:2021
Type:artykuł
Contributor:Dziembała, Małgorzata. Red.
Rola sojuszy marek we współczesnych procesach kreowania marek własnych detalistów
Creator:Spyra, Zbigniew
Date:2015
Type:czasopismo
Podstawy i sposoby kształtowania wizerunku marki globalne – case study
Creator:Reformat, Paulina
Date:2017
Type:czasopismo
Contributor:Świtała, Marcin. Red.
Social media in a brand and image management in the perspective of the COVID-19 pandemic
Creator:Łukasik, Katarzyna
Date:2022
Type:artykuł
Komunikowanie elementów wsparcia marki jako tworzenie wiedzy o marce na przykładzie marek własnych detalistów
Creator:Spyra, Zbigniew
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Żabiński, Leszek. Red.; Drzazga, Marek. Red.; Kieżel, Małgorzata. Red.
The progression in employer branding and employee based brand equity: Scholar API based systematic literature review
Creator:Krywalski, Santiago, J.
Date:2023
Type:czasopismo
Contributor:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Znaczenie marki w komunikacji marketingowej uczelni wyższej
Creator:Szczepańska-Woszczyna, Katarzyna
Date:2010
Type:artykuł