- Rola kraju pochodzenia w kreowaniu wizerunku marki na przykładzie rynku audio w Polsce
Details zum Objekt: Rola kraju pochodzenia w kreowaniu wizerunku marki na przykładzie rynku audio w Polsce
PDF
Struktur
Zeszyty Naukowe Politechniki Częstochowskiej. Zarządzanie=Research Reviews of Czestochowa University of Technology. Management.
Beschreibung
- Titel:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Verfasser:
- Thema und Schlagwörter: ; ; ; ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Format:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:359229
- Sprache:
- Besitzen:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2019-05-15
- Zuletzt geändert am: 2020-01-27
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 217
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
The influence of brand awareness and brand imageon brand equity – an empirical study of logisticsservice providers
Ersteller:Świtała, Marcin; Reformat, Beata; Gamrot, Wojciech; Bilińska-Reformat, Katarzyna
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Masowe dobra luksusowe - kreowanie wizerunkumarki za pomocą narzędzi marketingu online
Ersteller:Wajnbrener, Sylwia
Datum:2021
Typ:artykuł
Beitragende:Dziembała, Małgorzata. Red.
Rola sojuszy marek we współczesnych procesach kreowania marek własnych detalistów
Ersteller:Spyra, Zbigniew
Datum:2015
Typ:czasopismo
Podstawy i sposoby kształtowania wizerunku marki globalne – case study
Ersteller:Reformat, Paulina
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Świtała, Marcin. Red.
Social media in a brand and image management in the perspective of the COVID-19 pandemic
Ersteller:Łukasik, Katarzyna
Datum:2022
Typ:artykuł
Komunikowanie elementów wsparcia marki jako tworzenie wiedzy o marce na przykładzie marek własnych detalistów
Ersteller:Spyra, Zbigniew
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Żabiński, Leszek. Red.; Drzazga, Marek. Red.; Kieżel, Małgorzata. Red.
The progression in employer branding and employee based brand equity: Scholar API based systematic literature review
Ersteller:Krywalski, Santiago, J.
Datum:2023
Typ:czasopismo
Beitragende:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Znaczenie marki w komunikacji marketingowej uczelni wyższej
Ersteller:Szczepańska-Woszczyna, Katarzyna
Datum:2010
Typ:artykuł