- Two types of contemporary reading style and its consequences for proces of thinking and school education
Object's details: Two types of contemporary reading style and its consequences for proces of thinking and school education
PDF
Structure
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Description
- Title:
- Wariant tytułu:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ; ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:296906
- Relation: ;
- Language:
- Coverage:
- Oryginal in:
- Rights:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2017-12-11
- Last modification date: 2017-12-11
- Content object's number of views: 46
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Abstrakt. Dąbrowski Informator Biblioteczny 2023, nr 5
Date:2023
Type:czasopismo
Contributor:Langer, Beata; Kwiecień, Sabina
Zamiast wstępu: możliwości i przestrzenie dialogu w świecie współczesnym
Creator:Kamińska, Aleksandra
Date:2014
Type:artykuł
Contributor:Kamińska, Aleksandra. Red.; Kraus, Ewa. Red.; Ślęczka, Kazimierz. Red.
Dziecko jako podmiot dialogu w rodzinie
Creator:Kamińska, Aleksandra
Date:2014
Type:artykuł
Contributor:Kamińska, Aleksandra. Red.; Kraus, Ewa. Red.; Ślęczka, Kazimierz. Red.
Dialog in creating the relationship between parent and child
Creator:Kamińska, Aleksandra
Date:2014
Type:artykuł
Zalety i wady e-podręcznika postrzegane z perspektywy nauczycieli
Creator:Kamińska, Aleksandra
Date:2015
Type:artykuł
E-podręcznik jako środek edukacyjny przeznaczony dla pokolenia cyfrowych tubylców
Creator:Kamińska, Aleksandra
Date:2016
Type:artykuł
Miejsce rodziny w życiu człowieka ponowoczesnego
Creator:Kamińska, Aleksandra
Date:2016
Type:artykuł
Pozyskiwanie informacji i komunikacja jako podstawowe sposoby funkcjonowania dziecka w świecie nowych mediów
Creator:Kamińska, Aleksandra
Date:2015
Type:artykuł