- Budowanie trwałej lojalności klienta w branży e-commerce – przegląd literatury
Object's details: Budowanie trwałej lojalności klienta w branży e-commerce – przegląd literatury
PDF
Structure
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Description
- Title:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:295947
- Relation: ;
- Language:
- Coverage:
- Oryginal in:
- Rights:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2017-11-24
- Last modification date: 2017-11-24
- Content object's number of views: 152
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Logistyczna obsługa klienta w przedsiębiorstwie branży spożywczej: analiza zewnętrzna i wewnętrzna
Creator:Daroń, Marta
Date:2015
Type:czasopismo
Contributor:Szołtysek, Jacek. Red.; Twaróg, Sebastian. Red.
Poziom jakości obsługi klienta w placówkach handlowych i usługowych w polsce
Creator:Kolny, Beata
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Wolny, Robert. Red.
Zarządzanie portfelem klientów: ocena i systematyzacja istniejących modeli
Creator:Rudawska, Edyta
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Witczak, Olgierd. Red.; Mitręga, Maciej. Red.
Budowanie relacji partnerskich w kontaktach z klientami (cz. 2)
Creator:Szołtysek, Jacek
Date:2007
Type:artykuł
Klient wewnętrzny - mit czy rzeczywistość
Creator:Szołtysek, Jacek
Date:2003
Type:artykuł
Konkurencja na rynku detalicznego handlu internetowego a jego rozwój
Creator:Szyda, Monika
Date:2015
Type:czasopismo
Contributor:Buk, Halina. Red.; Łada, Monika. Red.
Biblioskan. Monitoring i ewaluacja w bibliotekach publicznych
Date:2016
Type:dokument elektroniczny
Contributor:Marciniak, Aleksandra. Red.; Milewska, Paulina. Red.; Sójkowska, Iwona. Red.
Lojalność pracowników a zarządzanie potencjałem społecznym współczesnych organizacji
Creator:Robak, Elżbieta
Date:2016
Type:artykuł