- Budowanie relacji partnerskich w kontaktach z klientami (cz. 2)
Object's details: Budowanie relacji partnerskich w kontaktach z klientami (cz. 2)
PDF
Description
- Title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ;
- Publisher:
- Date:
- Resource Type:
- Format:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:16590
- Relation:
- Language:
- Oryginal in:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2010-01-11
- Last modification date: 2010-01-11
- Content object's number of views: 1433
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Logistyczna obsługa klienta w przedsiębiorstwie branży spożywczej: analiza zewnętrzna i wewnętrzna
Creator:Daroń, Marta
Date:2015
Type:czasopismo
Contributor:Szołtysek, Jacek. Red.; Twaróg, Sebastian. Red.
Zarządzanie portfelem klientów: ocena i systematyzacja istniejących modeli
Creator:Rudawska, Edyta
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Witczak, Olgierd. Red.; Mitręga, Maciej. Red.
Klient wewnętrzny - mit czy rzeczywistość
Creator:Szołtysek, Jacek
Date:2003
Type:artykuł
Poziom jakości obsługi klienta w placówkach handlowych i usługowych w polsce
Creator:Kolny, Beata
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Wolny, Robert. Red.
Call center w zarządzaniu kontaktami z klientami
Creator:Szołtysek, Jacek
Date:2007
Type:artykuł
Jaka kultura firmy, taka obsługa klienta
Creator:Szołtysek, Jacek
Date:2003
Type:artykuł
Biblioskan. Monitoring i ewaluacja w bibliotekach publicznych
Date:2016
Type:dokument elektroniczny
Contributor:Marciniak, Aleksandra. Red.; Milewska, Paulina. Red.; Sójkowska, Iwona. Red.
Budowanie trwałej lojalności klienta w branży e-commerce – przegląd literatury
Creator:Hofman-Kohlmeyer, Magdalena
Date:2016
Type:artykuł