- Role of individual customers in development of banking products in the context of open innovation concept and demand approach to innovations
Object's details: Role of individual customers in development of banking products in the context of open innovation concept and demand approach to innovations
PDF
Structure
Journal of Economics and Management.
Description
- Title:
- Group title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ; ;
- Subject Headings:
- Description: ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:272426
- Language:
- Published by:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2017-06-05
- Last modification date: 2023-09-28
- Content object's number of views: 89
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
The objectives, effects and barriers of user-driven innovation implementation in R&D departments of smes
Creator:Szopik-Depczyńska, Katarzyna
Date:2019
Type:artykuł
Acquiring customers through continuous technological development – digital open innovation business model
Creator:Barb Roxana-Maria
Date:2023
Type:artykuł
Innowacje otwarte w strategiach rozwoju przedsiębiorstw – wyniki badań empirycznych
Creator:Kościelniak, Helena
Date:2019
Type:artykuł
Prosumpcja internetowa w aspekcie konkurencyjności przedsiębiorstwa
Creator:Kocot, Maria
Date:2021
Type:artykuł
Reakcje przedsiębiorstw na wydarzenia kulturalne jako przejaw stosowania real-time marketingu
Creator:Kieżel, Małgorzata
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Pabian, Barbara. Red.; Bilińska-Reformat, Katarzyna. Red.
Komunikacja marketingowa online w marketingu w czasie rzeczywistym w dobie pandemii COVID-19
Creator:Kieżel, Małgorzata
Date:2021
Type:artykuł
Oferta banków detalicznych w kontekście marketingu relacyjnego − rozwój czy regres?
Creator:Kieżel, Małgorzata
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Niestrój, Krzysztof. Red.
Zaangażowanie (się) konsumentów a kształtowanie innowacji w sferze produktu i komunikacji marketingowej
Creator:Wiechoczek, Joanna; Kieżel, Małgorzata
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Świerczek, Artur. Red.; Rudny, Włodzimierz. Red.