- Information and communication technologies as a source of marketing innovations in retail – trends
Object's details: Information and communication technologies as a source of marketing innovations in retail – trends
PDF
Structure
Journal of Economics and Management.
Description
- Title:
- Group title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ;
- Subject Headings:
- Description: ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:272239
- Language:
- Published by:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2017-06-02
- Last modification date: 2023-05-25
- Content object's number of views: 65
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Znaczenie personalizacji klientów w zwiększaniu przewagi konkurencyjnej na rynku przedsiębiorstw produkcyjnych
Creator:Charciarek Kamila
Date:2020
Type:artykuł
Technologie informacyjne i komunikacyjne istotnym elementem przepływu informacji w innowacyjnej działalności podmiotów leczniczych
Creator:Strzelecka Agnieszka
Date:2015
Type:artykuł
Nowe metody HRM w ocenie potencjalnych pracowników przedsiębiorstw
Creator:Machuga, Roman
Date:2020
Type:artykuł
Role of individual customers in development of banking products in the context of open innovation concept and demand approach to innovations
Creator:Kieżel, Małgorzata
Date:2015
Type:artykuł
Cooperation between suppliers and retail chainsin developing systemic products
Creator:Bilińska-Reformat, Katarzyna
Date:2016
Type:czasopismo
Factors Influence Impulsive Buying Behavior
Creator:Gantulga, Urandelger
Date:2023
Type:artykuł
Contributor:Dashrentsen, Dalaitseren
The creative manager in the cultural during the COVID-19 pandemic
Creator:Reformat, Beata
Date:2023
Type:artykuł
Impact of the coronavirus pandemic on the change in behavior of polish consumers
Creator:Reformat, Beata
Date:2020
Type:artykuł