- Creating value for customer in business networks of high-tech goods manufacturers
Object's details: Creating value for customer in business networks of high-tech goods manufacturers
PDF
Structure
Journal of Economics and Management.
Description
- Title:
- Group title:
- Creator:
- Subject and Keywords: ; ;
- Subject Headings:
- Description: ; ;
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:272293
- Language:
- Published by:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2017-06-02
- Last modification date: 2023-05-25
- Content object's number of views: 66
- You could also download the object's description in these formats: ;
- Historical Text Recognition:
See also
Portale społecznościowe a postawy i zachowania przedsiębiorcze. Studium przypadku serwisu YouTube
Creator:Stępniak Aida
Date:2018
Type:artykuł
Sieć międzyorganizacyjna wobec czynników ryzyka: studium przypadku platformy ARIBA NETWORK
Creator:Sieciński Kacper
Date:2023
Type:artykuł
The business model of “innovation broker” – theoretical aspects
Creator:Bielińska-Dusza, Edyta
Date:2019
Type:artykuł
Corporate social responsibility in small and medium-sized enterprises
Creator:Czapla, Alina
Date:2019
Type:artykuł
Contributor:Grabiec, Olimpia. Red.
Wyzwania dla zarządzania przedsiębiorstwem w kontekście reorientacji kultury organizacyjnej
Creator:Pachura, Aneta.
Date:2015
Type:artykuł
Zaangażowanie konsumenta a innowacje marketingowe producentów dóbr zaawansowanych technicznie
Creator:Wiechoczek, Joanna
Date:2017
Type:czasopismo
Contributor:Świerczek, Artur. Red.
Tendencje w rozwoju marketingu mobilnego producentów dóbr zaawansowanych technologicznie
Creator:Wiechoczek, Joanna
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Witczak, Olgierd. Red.; Mitręga, Maciej. Red.
Transformacja koncepcji marketingowych przedsiębiorstw turystycznych pod wpływem zmian w zachowaniach konsumentów
Creator:Wiechoczek, Joanna
Date:2015
Type:czasopismo
Contributor:Żabińska, Teresa. Red.