- A blog as an effective communication tool in e-business
Object's details: A blog as an effective communication tool in e-business
PDF
Structure
Studia Ekonomiczne - Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach.
Description
- Title:
- Group title:
- Creator:
- Contributor:
- Subject and Keywords:
- Subject:
- Description:
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Format:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:269502
- Relation:
- Language:
- Oryginal in:
- Digitization:
- Published by:
Object is located in the collections:
Additional information
- Creation date: 2017-04-04
- Last modification date: 2023-05-25
- Content object's number of views: 140
- You could also download the object's description in these formats:
- Historical Text Recognition:
See also
The use of management dashboard in monitoring the efficiency of the internet advertising campaigns illustrated on the example of Google Analytics
Creator:Strzelecki, Artur; Furmankiewicz, Małgorzata; Ziuziański, Piotr
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Pańkowska, Małgorzata. Red.
Przyjazna prywatności obserwacja ruchu na stronach WWW
Creator:Czyżewski, Michał "czesiek"
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Bednarek-Michalska, Bożena (1957-2021). Red.
Bibliotekarska blogosfera. Rewolucja, ewolucja czy zmierzch?
Creator:Zawałkiewicz, Aldona
Date:2018
Type:czasopismo
Contributor:Derfert-Wolf, Lidia. Red.
Cloud computing and mobility as the main trends in unified communications
Creator:Palonka, Joanna; Porębska-Miąc, Teresa
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Pańkowska, Małgorzata. Red.; Sroka, Henryk (1939- ). Red.; Palonka, Joanna. Red.
Narzędzia Web 2.0 w bibliotekach pedagogicznych
Creator:Boryczka, Bożena
Date:2018
Type:artykuł
Dorobek półwiekowej działalności oświatowej. Krótki zarys dziejów i prac "Dziedzictwa Błog[osławionego] Jana Sarkandra dla Ludu Polskiego na Śląsku" 1873-1923. Wydany z okazji 50-letniego jubileuszu
Creator:Tomanek, Rudolf (1879-1941)
Date:1924
Type:monografia
Komunikacja poprzez bloga osobistego i jej wartość dla interesariuszy. Wyniki badań
Creator:Tarczydło, Beata
Date:2017
Type:artykuł
Contributor:Kondak, Anna
Generowanie wartości poprzez bloga firmowego. Studium przypadku
Creator:Tarczydło, Beata
Date:2017
Type:artykuł
Contributor:Kondak, Anna