- Temperament a ryzyko uzależnienia od Internetu u uczniów szkół średnich i studentów
Publikacja planowana: Temperament a ryzyko uzależnienia od Internetu u uczniów szkół średnich i studentów
Struktura
HUMANITAS Pedagogika i Psychologia.
Opis
- Tytuł:
- Wariant tytułu:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Współtwórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ; ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Powiązania: ;
- Język:
- Zakres:
- Lokalizacja oryginału:
- Prawa:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Zobacz także
Profilaktyka systemowa zachowań ryzykownych młodzieży. Raport z badań efektywności programu profilaktycznego „Mówimy nie uzależnieniom”
Twórca:Mańka, Aleksander
Data:2019
Typ:artykuł
Sieć międzyorganizacyjna wobec czynników ryzyka: studium przypadku platformy ARIBA NETWORK
Twórca:Sieciński Kacper
Data:2023
Typ:artykuł
The use of quantitative methods in research on selected behavioral addictions of young people
Twórca:Warzecha, Katarzyna
Data:2015
Typ:czasopismo
Współtwórca:Trzpiot, Grażyna. Red.
Zastosowanie wskaźnika Z-score w badaniu niestabilności sektora bankowego w krajach europejskich
Twórca:Karkowska, Renata; Korolczuk, Maria
Data:2017
Typ:czasopismo
Współtwórca:Szustak, Grażyna. Red.; Gradoń, Witold. Red.
Determinanty efektywnego zarządzania projektami w JST i w przedsiębiorstwach komunalnych
Twórca:Wierzbicki, Zbigniew R.
Data:2014
Typ:artykuł
The evaluation of the economic effectiveness of the investment project with risk consideration
Twórca:Kulyniak, Ihor; Kinash, Lesya
Data:2020
Typ:czasopismo
Współtwórca:Czernek-Marszałek, Katarzyna. Red.
Aktywność wykazywana w sieci przez śląskich studentów niezagrożonych i zagrożonych uzależnieniem od Internetu – analiza statystyczna
Twórca:Warzecha, Katarzyna
Data:2015
Typ:czasopismo
Współtwórca:Barczak, Andrzej Stanisław (1939- ). Red.; Warzecha, Katarzyna. Red.
Internet w działalności polskich przedsiębiorstw
Twórca:Talar, Sylwia; Kos-Łabędowicz, Joanna
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Sporek, Tadeusz (1952- ). Red.; Talar, Sylwia. Red.