- Biznes w kulturze − kultura w biznesie. Kreatywność w kulturze
Szczegóły obiektu: Biznes w kulturze − kultura w biznesie. Kreatywność w kulturze
Opis
- Tytuł:
- Współtwórca: ;
- Temat i słowa kluczowe: ; ;
- Hasło przedmiotowe: ; ;
- Opis:
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Format:
- Identyfikator zasobu: ; oai:www.sbc.org.pl:708015 ; https://doi.org/10.22367/uekat.9788378758518
- Język:
- Lokalizacja oryginału:
- Digitalizacja:
- Publikacja:
- Prawa: Creative Commons CC BY 4.0
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Zobacz także
Ontological, epistemological and methodological taxonomy of creativity phenomenon research– call for path forward
Twórca:Piórkowska, Katarzyna
Data:2016
Typ:czasopismo
Współtwórca:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Teorie kreatywności jako podstawa zarządzania projektami kreatywnymi
Twórca:Kozarkiewicz, Alina
Data:2015
Typ:czasopismo
Współtwórca:Buk, Halina. Red.; Łada, Monika. Red.
Creative Problem Solving in Software Engineering Organization
Twórca:Olczyk, Grzegorz
Data:2019
Typ:czasopismo
Etyka biznesu w warunkach silnej konkurencji
Twórca:Klimek, Jan
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Zagóra-Jonszta, Urszula (1950- ). Red.; Pęciak, Renata. Red.
Społeczna odpowiedzialność warunkiem sukcesu współczesnej organizacji
Twórca:Serafin, Krystyna
Data:2015
Typ:czasopismo
Współtwórca:Rudny, Włodzimierz. Red.
Społeczna odpowiedzialność a różnorodność w organizacjach
Twórca:Kwiatek, Agnieszka
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Zagóra-Jonszta, Urszula (1950- ). Red.
Metody pomiaru efektywności zaangażowania społecznego organizacji
Twórca:Brendzel-Skowera, Katarzyna
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Zagóra-Jonszta, Urszula (1950- ). Red.
Zasobowe uwarunkowania zdolności internacjonalizacyjnej przedsiębiorstw. Wiedza. Relacje. Kultura
Twórca:Szymura-Tyc, Maja; Sulimowska-Formowicz, Monika; Babińska, Danuta
Data:2023
Typ:monografia