- Biznes w kulturze − kultura w biznesie. Kreatywność w kulturze
Details zum Objekt: Biznes w kulturze − kultura w biznesie. Kreatywność w kulturze
Beschreibung
- Titel:
- Mitschöpfer: ;
- Thema und Schlagwörter: ; ;
- Sachwort: ; ;
- Beschreibung:
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Format:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:708015 ; https://doi.org/10.22367/uekat.9788378758518
- Sprache:
- Besitzen:
- Digitalisierung:
- Publikation:
- Rechte: Creative Commons CC BY 4.0
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Siehe auch
Ontological, epistemological and methodological taxonomy of creativity phenomenon research– call for path forward
Ersteller:Piórkowska, Katarzyna
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Teorie kreatywności jako podstawa zarządzania projektami kreatywnymi
Ersteller:Kozarkiewicz, Alina
Datum:2015
Typ:czasopismo
Beitragende:Buk, Halina. Red.; Łada, Monika. Red.
Creative Problem Solving in Software Engineering Organization
Ersteller:Olczyk, Grzegorz
Datum:2019
Typ:czasopismo
Etyka biznesu w warunkach silnej konkurencji
Ersteller:Klimek, Jan
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Zagóra-Jonszta, Urszula (1950- ). Red.; Pęciak, Renata. Red.
Społeczna odpowiedzialność warunkiem sukcesu współczesnej organizacji
Ersteller:Serafin, Krystyna
Datum:2015
Typ:czasopismo
Beitragende:Rudny, Włodzimierz. Red.
Społeczna odpowiedzialność a różnorodność w organizacjach
Ersteller:Kwiatek, Agnieszka
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Zagóra-Jonszta, Urszula (1950- ). Red.
Metody pomiaru efektywności zaangażowania społecznego organizacji
Ersteller:Brendzel-Skowera, Katarzyna
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Zagóra-Jonszta, Urszula (1950- ). Red.
Zasobowe uwarunkowania zdolności internacjonalizacyjnej przedsiębiorstw. Wiedza. Relacje. Kultura
Ersteller:Szymura-Tyc, Maja; Sulimowska-Formowicz, Monika; Babińska, Danuta
Datum:2023
Typ:monografia