- Biznes w kulturze − kultura w biznesie. Kreatywność w kulturze
Object's details: Biznes w kulturze − kultura w biznesie. Kreatywność w kulturze
Description
- Title:
- Contributor: ;
- Subject and Keywords: ; ;
- Subject Headings: ; ;
- Description:
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Format:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:708015 ; https://doi.org/10.22367/uekat.9788378758518
- Language:
- Oryginal in:
- Digitization:
- Published by:
- Rights: Creative Commons CC BY 4.0
Object is located in the collections:
See also
Ontological, epistemological and methodological taxonomy of creativity phenomenon research– call for path forward
Creator:Piórkowska, Katarzyna
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Teorie kreatywności jako podstawa zarządzania projektami kreatywnymi
Creator:Kozarkiewicz, Alina
Date:2015
Type:czasopismo
Contributor:Buk, Halina. Red.; Łada, Monika. Red.
Creative Problem Solving in Software Engineering Organization
Creator:Olczyk, Grzegorz
Date:2019
Type:czasopismo
Etyka biznesu w warunkach silnej konkurencji
Creator:Klimek, Jan
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Zagóra-Jonszta, Urszula (1950- ). Red.; Pęciak, Renata. Red.
Społeczna odpowiedzialność warunkiem sukcesu współczesnej organizacji
Creator:Serafin, Krystyna
Date:2015
Type:czasopismo
Contributor:Rudny, Włodzimierz. Red.
Społeczna odpowiedzialność a różnorodność w organizacjach
Creator:Kwiatek, Agnieszka
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Zagóra-Jonszta, Urszula (1950- ). Red.
Metody pomiaru efektywności zaangażowania społecznego organizacji
Creator:Brendzel-Skowera, Katarzyna
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Zagóra-Jonszta, Urszula (1950- ). Red.
Zasobowe uwarunkowania zdolności internacjonalizacyjnej przedsiębiorstw. Wiedza. Relacje. Kultura
Creator:Szymura-Tyc, Maja; Sulimowska-Formowicz, Monika; Babińska, Danuta
Date:2023
Type:monografia