- Natural language processing and communication models in chosen crisis situations
Szczegóły obiektu: Natural language processing and communication models in chosen crisis situations
Opis
- Tytuł:
- Autor:
- Współtwórca:
- Temat i słowa kluczowe:
- Hasło przedmiotowe:
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Format:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:689590
- Źródło:
- Język:
- Lokalizacja oryginału:
- Publikacja:
- Prawa:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Zobacz także
Using multi-objective affinity model for mining the rules of revisits within 72 hours for emergency department patients
Twórca:Wen Chen, Chao; Wen Chen, Yuh; Larbani, Moussa; Hung Li, Tzung
Data:2015
Typ:czasopismo
Współpracownik:Trzaskalik, Tadeusz. Chief Editor
Wykorzystanie strategii negocjacyjnych w celu zapewnienia bezpieczeństwa w sytuacjach o wysokim stopniu ryzyka – z perspektywy negocjacji policyjnych
Twórca:Stawnicka, Jadwiga
Data:2019
Typ:monografia
Symptomy wykorzystania rozwiązań Business Intelligence – Polska na tle trendów światowych
Twórca:Baran Michał; Smoląg Klaudia
Data:2017
Typ:artykuł
Zarządzanie zasobami logistycznymi ratownictwa wysokościowego Państwowej Straży Pożarnej podczas sytuacji kryzysowych
Twórca:Hajdas Damian
Data:2018
Typ:artykuł
Zasady negocjowania w sytuacjach kryzysowych
Twórca:Kozina, Andrzej
Data:2017
Typ:artykuł
Problematyka doboru miary odległości w klasyfikacji spektralnej danych symbolicznych
Twórca:Pełka, Marcin
Data:2014
Typ:czasopismo
Współpracownik:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Gatnar, Eugeniusz. Red.
The sentiment analysis as a tool of business analytics in contemporary organizations
Twórca:Ziora, Leszek
Data:2016
Typ:czasopismo
Współpracownik:Olszak, Celina M. Red.
Analiza wpisów na portalu Twitter z wykorzystaniem narzędzi big data zawartych w pakiecie R
Twórca:Kisiołek, Arkadiusz
Data:2018
Typ:czasopismo
Współpracownik:Olszak, Celina M. Red.; Ostoj, Izabela. Red.