- Natural language processing and communication models in chosen crisis situations
Object's details: Natural language processing and communication models in chosen crisis situations
Description
- Title:
- Creator:
- Contributor: ;
- Subject and Keywords: ; ; ; ; ; ; ;
- Subject Headings:
- Publisher:
- Place of publishing:
- Date:
- Resource Type:
- Format:
- Resource Identifier: oai:www.sbc.org.pl:689590
- Source:
- Language:
- Oryginal in:
- Published by:
- Rights:
Object is located in the collections:
See also
Using multi-objective affinity model for mining the rules of revisits within 72 hours for emergency department patients
Creator:Wen Chen, Chao; Wen Chen, Yuh; Larbani, Moussa; Hung Li, Tzung
Date:2015
Type:czasopismo
Contributor:Trzaskalik, Tadeusz. Chief Editor
Wykorzystanie strategii negocjacyjnych w celu zapewnienia bezpieczeństwa w sytuacjach o wysokim stopniu ryzyka – z perspektywy negocjacji policyjnych
Creator:Stawnicka, Jadwiga
Date:2019
Type:monografia
Symptomy wykorzystania rozwiązań Business Intelligence – Polska na tle trendów światowych
Creator:Baran Michał; Smoląg Klaudia
Date:2017
Type:artykuł
Zarządzanie zasobami logistycznymi ratownictwa wysokościowego Państwowej Straży Pożarnej podczas sytuacji kryzysowych
Creator:Hajdas Damian
Date:2018
Type:artykuł
Zasady negocjowania w sytuacjach kryzysowych
Creator:Kozina, Andrzej
Date:2017
Type:artykuł
Estimating the distance to an object from grayscale stereo images using deep learning
Creator:Kulawik Joanna
Date:2022
Type:artykuł
Problematyka doboru miary odległości w klasyfikacji spektralnej danych symbolicznych
Creator:Pełka, Marcin
Date:2014
Type:czasopismo
Contributor:Maciejewski, Grzegorz. Red.; Gatnar, Eugeniusz. Red.
The sentiment analysis as a tool of business analytics in contemporary organizations
Creator:Ziora, Leszek
Date:2016
Type:czasopismo
Contributor:Olszak, Celina M. Red.