- Changes in marketing strategies in the fashion sector caused by the COVID-19 pandemic,,
Szczegóły obiektu: Changes in marketing strategies in the fashion sector caused by the COVID-19 pandemic,,
PDF
Struktura
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Opis
- Tytuł:
- Wariant tytułu:
- Autor:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ; ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:540045
- Powiązania: ;
- Język:
- Zakres:
- Lokalizacja oryginału:
- Prawa:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2021-12-07
- Data ostatniej modyfikacji: 2021-12-07
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 64
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Proces logistyczny u operatorów logistycznych w dobie kryzysu wybrane aspekty
Twórca:Łabędzki Krzysztof
Data:2022
Typ:artykuł
Wpływ pandemii Covid-19 na wizerunek banków w Polsce
Twórca:Grzyb, Marta
Data:2022
Typ:artykuł
Wychowanie fizyczne w zdalnym nauczaniu w pandemii COVID-19 w opiniach licealistów
Twórca:Godawa, Grzegorz
Data:2021
Typ:artykuł
Współtwórca:Rzewucka, Paulina; Kalemba, Marcelina
Impact of the coronavirus pandemic on the change in behavior of polish consumers
Twórca:Reformat, Beata
Data:2020
Typ:artykuł
Challenges in the sphere of the fulfilment of information obligations by public companies in the face of the coronavirus threat
Twórca:Żak, Katarzyna
Data:2020
Typ:artykuł
A Literature Overview of the Selected Marketing Strategies in Contemporary Business
Twórca:Łukasik Katarzyna; Iżyńska Małgorzata
Data:2018
Typ:artykuł
Zwinność organizacyjna a przetrwanie sytuacji kryzysowych w dobie pandemii COVID-19
Twórca:Kocot, Maria
Data:2023
Typ:artykuł
Wpływ pandemii COVID-19 na specyfikę zawierania umów o usługi na rynku kapitałowym
Twórca:Szumilas, Edyta
Data:2021
Typ:artykuł