- The internet in management of value for customers in the sector of culture in the era of coronavirus pandemic
Szczegóły obiektu: The internet in management of value for customers in the sector of culture in the era of coronavirus pandemic
PDF
Struktura
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Opis
- Tytuł:
- Wariant tytułu:
- Autor:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:539952
- Powiązania: ;
- Język:
- Zakres:
- Lokalizacja oryginału:
- Prawa:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2021-12-07
- Data ostatniej modyfikacji: 2021-12-07
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 24
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
The relevance of net working capital for value based management and its consideration within an Economic Value Added (EVA) framework
Twórca:Kratz, Norbert; Kroflin, Petra
Data:2016
Typ:czasopismo
Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej – wybrane obszary aplikacji
Data:2024
Typ:monografia
Współtwórca:Bajdak, Andrzej. Red.; Spyra, Zbigniew. Red.
Klasyczne dzieła sztuki nowych mediów
Data:2015
Typ:dokument elektroniczny
Współtwórca:Zawojski, Piotr (1963- ). Red.
Publiczny intelektualista w Internecie: srebrne treści cyfrowe na przestrzeni 15 lat
Twórca:Toczyski, Piotr
Data:2023
Typ:artykuł
Wykorzystanie nowych mediów w kreowaniu wizerunku przedsiębiorstwa
Twórca:Jaska Ewa
Data:2018
Typ:artykuł
Marka w nowych mediach. Motywy angażowania się użytkowników w tworzenie i wymianę treści
Twórca:Hofman-Kohlmeyer, Magdalena
Data:2020
Typ:artykuł
Changes in public relations management in the era of coronavirus pandemic
Twórca:Adamus-Matuszyńska, Anna
Data:2020
Typ:artykuł
Współtwórca:Maćkowska, Renata
The risks of sustainable business strategies: Do sustainable business approaches change company risks?
Twórca:Snippe, Linda; Bossert, Hans
Data:2022
Typ:czasopismo
Współtwórca:Wieczorek-Kosmala, Monika. Chief Editor