- Lojalność a praworządność w stosunku pracy
Szczegóły obiektu: Lojalność a praworządność w stosunku pracy
PDF
Struktura
Roczniki Administracji i Prawa : teoria i praktyka.
Opis
- Tytuł:
- Wariant tytułu:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:440419
- Powiązania: ;
- Język:
- Zakres:
- Lokalizacja oryginału:
- Prawa:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2020-09-14
- Data ostatniej modyfikacji: 2024-05-17
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 27
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
The progression in employer branding and employee based brand equity: Scholar API based systematic literature review
Twórca:Krywalski, Santiago, J.
Data:2023
Typ:czasopismo
Współtwórca:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Loyalty and workaholism in the methods of human capital evaluation (in) an organization– a comparative study
Twórca:Lipka, Anna; Waszczak, Stanisław; Winnicka‐Wejs, Alicja
Data:2014
Typ:artykuł
Lojalność pracownicza a dyrektywa o ochronie sygnalistów
Twórca:Łaguna, Łukasz
Data:2021
Typ:artykuł
Współtwórca:Borski, Maciej. Red.; Ćwiertniak, Bolesław Maciej. Red.; Lekston, Mariusz. Red.
Motywy dialogu społecznego w pracach Profesora Jerzego Kopla
Twórca:Dobryanski, Ihor
Data:2014
Typ:artykuł
Współtwórca:Kamińska, Aleksandra. Red.; Kraus, Ewa. Red.; Ślęczka, Kazimierz. Red.
Rola kultury organizacyjnej w kreowaniu wizerunku ośrodków pomocy społecznej jako pracodawcy
Twórca:Marzec, Izabela
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.
Wpływ marketingu sensorycznego na lojalność oraz decyzje zakupowe klientów
Twórca:Sowier-Kasprzyk Izabela
Data:2022
Typ:artykuł