- Lojalność a praworządność w stosunku pracy
Details zum Objekt: Lojalność a praworządność w stosunku pracy
PDF
Struktur
Roczniki Administracji i Prawa : teoria i praktyka.
Beschreibung
- Titel:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Verfasser:
- Thema und Schlagwörter: ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:440419
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Bereich:
- Besitzen:
- Rechte:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Zusätzliche Informationen
- Erstellungsdatum: 2020-09-14
- Zuletzt geändert am: 2024-05-17
- Anzahl der Ansichten des Inhaltsobjekts: 28
- Sie können auch die Beschreibung des Objekts in diesen Formaten herunterladen: ;
- Historische Texterkennung:
Siehe auch
The progression in employer branding and employee based brand equity: Scholar API based systematic literature review
Ersteller:Krywalski, Santiago, J.
Datum:2023
Typ:czasopismo
Beitragende:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Loyalty and workaholism in the methods of human capital evaluation (in) an organization– a comparative study
Ersteller:Lipka, Anna; Waszczak, Stanisław; Winnicka‐Wejs, Alicja
Datum:2014
Typ:artykuł
Lojalność pracownicza a dyrektywa o ochronie sygnalistów
Ersteller:Łaguna, Łukasz
Datum:2021
Typ:artykuł
Beitragende:Borski, Maciej. Red.; Ćwiertniak, Bolesław Maciej. Red.; Lekston, Mariusz. Red.
Motywy dialogu społecznego w pracach Profesora Jerzego Kopla
Ersteller:Dobryanski, Ihor
Datum:2014
Typ:artykuł
Beitragende:Kamińska, Aleksandra. Red.; Kraus, Ewa. Red.; Ślęczka, Kazimierz. Red.
Rola kultury organizacyjnej w kreowaniu wizerunku ośrodków pomocy społecznej jako pracodawcy
Ersteller:Marzec, Izabela
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Adamus-Matuszyńska, Anna. Red.; Gołuchowski, Jerzy. Red.; Frączkiewicz-Wronka, Aldona. Red.
Wpływ marketingu sensorycznego na lojalność oraz decyzje zakupowe klientów
Ersteller:Sowier-Kasprzyk Izabela
Datum:2022
Typ:artykuł