- Early school mathematics education from the perspective of future teachers. Reflections after practical teaching placement
Szczegóły obiektu: Early school mathematics education from the perspective of future teachers. Reflections after practical teaching placement
PDF
Struktura
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Opis
- Tytuł:
- Wariant tytułu:
- Autor:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ; ; ; ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:383583
- Powiązania: ;
- Język:
- Zakres:
- Lokalizacja oryginału:
- Prawa:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2019-10-02
- Data ostatniej modyfikacji: 2019-10-02
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 52
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Zastosowanie koncepcji uczenia się rówieśniczego w kształtowaniu umiejętności rozwiązywania zadań tekstowych przez uczniów w młodszym wieku szkolnym
Twórca:Marekwia, Magdalena
Data:2022
Typ:rozprawa doktorska
Współtwórca:Polewczyk, Irena. Promotor; Frania, Monika. Promotor pomocniczy
Paradigms of child education in the awareness of early education teachers – practical implications
Twórca:Kochanowska, Ewa
Data:2018
Typ:artykuł
Rola praktyk studenckich w doskonaleniu praktycznego aspektu kształcenia studentów uczelni wyższych
Twórca:Klimkiewicz, Katarzyna
Data:2015
Typ:czasopismo
Współtwórca:Buk, Halina. Red.; Łada, Monika. Red.
Nauczyciel - dziecko. Spotkania w przestrzeni edukacyjnej
Data:2018
Typ:książka
Współtwórca:Borzęcka, Anna. Red.; Twaróg-Kanus, Agnieszka. Red.
Kompetencje wychowawcze nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej w opiniach studentów
Twórca:Lorenc, Joanna
Data:2018
Typ:artykuł
The potential of a child’s personal knowledge in the awareness of early childhood teachers – practical implications
Twórca:Kochanowska, Ewa
Data:2019
Typ:artykuł
Doświadczanie zmian w teorii i praktyce pedagogicznej
Data:2015
Typ:książka
Współtwórca:Skibska, Joanna. Red.; Wojciechowska, Justyna. Red.
The importance of physical exercise in the process of learning and teaching of children at younger school age
Twórca:Leszcz-Krysiak, Agnieszka
Data:2021
Typ:artykuł