- Zastosowanie koncepcji uczenia się rówieśniczego w kształtowaniu umiejętności rozwiązywania zadań tekstowych przez uczniów w młodszym wieku szkolnym
Szczegóły obiektu: Zastosowanie koncepcji uczenia się rówieśniczego w kształtowaniu umiejętności rozwiązywania zadań tekstowych przez uczniów w młodszym wieku szkolnym
Opis
- Tytuł:
- Autor:
- Współtwórca: ;
- Temat i słowa kluczowe: ; ;
- Hasło przedmiotowe:
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Format:
- Identyfikator zasobu: oai:www.sbc.org.pl:657918
- Źródło:
- Język:
- Lokalizacja oryginału:
- Publikacja:
- Prawa:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Zobacz także
Doświadczanie zmian w teorii i praktyce pedagogicznej
Data:2015
Typ:książka
Współtwórca:Skibska, Joanna. Red.; Wojciechowska, Justyna. Red.
Nauczyciel - dziecko. Spotkania w przestrzeni edukacyjnej
Data:2018
Typ:książka
Współtwórca:Borzęcka, Anna. Red.; Twaróg-Kanus, Agnieszka. Red.
Preschool as the space of informal peer education
Twórca:Sławińska, Małgorzata
Data:2020
Typ:artykuł
Early school mathematics education from the perspective of future teachers. Reflections after practical teaching placement
Twórca:Kaiser, Izabella
Data:2019
Typ:artykuł
Improwizacja muzyczna, wyobraźnia słuchowa i elementy synestezyjne w aktualizacji potencjalności twórczej ucznia i jego kompetencji emocjonalnych
Twórca:Dzwonowska, Grażyna
Data:2023
Typ:rozprawa doktorska
Współtwórca:Krasoń, Katarzyna. Promotor
Zaangażowanie nauczycieli edukacji elementarnej w doskonalenie kompetencji zawodowych. Komunikat z badań
Twórca:Kochanowska, Ewa
Data:2016
Typ:artykuł
Percepcja słuchowa dzieci siedmioletnich a uczestnictwo w rytmice w klasie pierwszej szkoły podstawowej
Twórca:Skowron, Joanna
Data:2023
Typ:rozprawa doktorska
Współtwórca:Polewczyk, Irena. Promotor; Lenska, Dominika. Promotor pomocniczy
Rozwijanie samodzielności poznawczej dziecka jako działanie (nie)pozorne nauczycieli w edukacji wczesnoszkolnej
Twórca:Kochanowska, Ewa
Data:2017
Typ:artykuł