- Zastosowanie koncepcji uczenia się rówieśniczego w kształtowaniu umiejętności rozwiązywania zadań tekstowych przez uczniów w młodszym wieku szkolnym
Details zum Objekt: Zastosowanie koncepcji uczenia się rówieśniczego w kształtowaniu umiejętności rozwiązywania zadań tekstowych przez uczniów w młodszym wieku szkolnym
Beschreibung
- Titel:
- Verfasser:
- Mitschöpfer: ;
- Thema und Schlagwörter: ; ;
- Sachwort:
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Format:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:657918
- Quelle:
- Sprache:
- Besitzen:
- Publikation:
- Rechte:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Siehe auch
Doświadczanie zmian w teorii i praktyce pedagogicznej
Datum:2015
Typ:książka
Beitragende:Skibska, Joanna. Red.; Wojciechowska, Justyna. Red.
Nauczyciel - dziecko. Spotkania w przestrzeni edukacyjnej
Datum:2018
Typ:książka
Beitragende:Borzęcka, Anna. Red.; Twaróg-Kanus, Agnieszka. Red.
Preschool as the space of informal peer education
Ersteller:Sławińska, Małgorzata
Datum:2020
Typ:artykuł
Early school mathematics education from the perspective of future teachers. Reflections after practical teaching placement
Ersteller:Kaiser, Izabella
Datum:2019
Typ:artykuł
Improwizacja muzyczna, wyobraźnia słuchowa i elementy synestezyjne w aktualizacji potencjalności twórczej ucznia i jego kompetencji emocjonalnych
Ersteller:Dzwonowska, Grażyna
Datum:2023
Typ:rozprawa doktorska
Beitragende:Krasoń, Katarzyna. Promotor
Zaangażowanie nauczycieli edukacji elementarnej w doskonalenie kompetencji zawodowych. Komunikat z badań
Ersteller:Kochanowska, Ewa
Datum:2016
Typ:artykuł
Percepcja słuchowa dzieci siedmioletnich a uczestnictwo w rytmice w klasie pierwszej szkoły podstawowej
Ersteller:Skowron, Joanna
Datum:2023
Typ:rozprawa doktorska
Beitragende:Polewczyk, Irena. Promotor; Lenska, Dominika. Promotor pomocniczy
Rozwijanie samodzielności poznawczej dziecka jako działanie (nie)pozorne nauczycieli w edukacji wczesnoszkolnej
Ersteller:Kochanowska, Ewa
Datum:2017
Typ:artykuł