- Fiction as a Brand – a Discussion on Application of Popular Brand Management Theories in the Creative Industry
Szczegóły obiektu: Fiction as a Brand – a Discussion on Application of Popular Brand Management Theories in the Creative Industry
PDF
Struktura
Zeszyty Naukowe Politechniki Częstochowskiej. Zarządzanie=Research Reviews of Czestochowa University of Technology. Management.
Opis
- Tytuł:
- Wariant tytułu:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ; ; ; ; ; ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Format:
- Identyfikator zasobu: ; oai:www.sbc.org.pl:334959
- Język:
- Lokalizacja oryginału:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2019-01-23
- Data ostatniej modyfikacji: 2019-01-23
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 29
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Rozpoznawanie Tekstów Historycznych:
Zobacz także
Rola sojuszy marek we współczesnych procesach kreowania marek własnych detalistów
Twórca:Spyra, Zbigniew
Data:2015
Typ:czasopismo
The influence of brand awareness and brand imageon brand equity – an empirical study of logisticsservice providers
Twórca:Świtała, Marcin; Reformat, Beata; Gamrot, Wojciech; Bilińska-Reformat, Katarzyna
Data:2018
Typ:czasopismo
Współtwórca:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Podstawy i sposoby kształtowania wizerunku marki globalne – case study
Twórca:Reformat, Paulina
Data:2017
Typ:czasopismo
Współtwórca:Świtała, Marcin. Red.
The progression in employer branding and employee based brand equity: Scholar API based systematic literature review
Twórca:Krywalski, Santiago, J.
Data:2023
Typ:czasopismo
Współtwórca:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Brand reputation as a critical success factor on the subscription-based gaming market – research results
Twórca:Ryczko, Aleksandra
Data:2023
Typ:czasopismo
Współtwórca:Dziembała, Małgorzata. Red.
Masowe dobra luksusowe - kreowanie wizerunkumarki za pomocą narzędzi marketingu online
Twórca:Wajnbrener, Sylwia
Data:2021
Typ:artykuł
Współtwórca:Dziembała, Małgorzata. Red.
The role of storytelling in building a brand
Twórca:Hofman-Kohlmeyer, Magdalena
Data:2017
Typ:artykuł
Rola kraju pochodzenia w kreowaniu wizerunku marki na przykładzie rynku audio w Polsce
Twórca:Pietruszewski Michał
Data:2014
Typ:artykuł