- Digital revolution in fashion industry – to what extent can Metaverse become a predominant business-to-customer model in the digital era
Publikation geplant: Digital revolution in fashion industry – to what extent can Metaverse become a predominant business-to-customer model in the digital era
Struktur
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Beschreibung
- Titel:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Verfasser:
- Thema und Schlagwörter: ; ; ; ; ; ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Bereich:
- Besitzen:
- Rechte:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Siehe auch
The evolution of business models of Polish health resort enterprises
Ersteller:Kozarkiewicz, Alina; Kabalska, Agnieszka
Datum:2020
Typ:czasopismo
Beitragende:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Zmiana modeli biznesowych pod wpływem nowych technologii w sektorze turystycznym
Ersteller:Kędziera, Maciej
Datum:2020
Typ:czasopismo
Beitragende:Piotrowski, Paweł. Red.
Powiązania pomiędzy modelem biznesowym a rachunkiem kosztów
Ersteller:Nóżka, Agnieszka
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Buk, Halina. Red.; Łada, Monika. Red.
Online employment technologies in the digital age: collection of essays
Ersteller:Świątkowski, Andrzej Marian
Datum:2024
Typ:artykuł
Trendy mody jako wyznacznik zmian w zakresie zarządzania łańcuchem dostaw w branży odzieżowej na przykładzie firmy Zara
Ersteller:Bulhakova, Yuliia
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Niestrój, Krzysztof. Red.
Innowacyjność i przedsiębiorczość w branży modowej
Ersteller:Litińska, Antonina
Datum:2020
Typ:czasopismo
Beitragende:Piotrowski, Paweł. Red.
Rola relacji z dostawcami i odbiorcami w kreowaniu współczesnych modeli biznesu krajowych producentów marek własnych detalistów
Ersteller:Spyra, Zbigniew
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Mitręga, Maciej. Red.
Budowa nowoczesnego przedsiębiorstwa z wykorzystaniem modelu biznesowego Canvas
Ersteller:Nęcki Łukasz
Datum:2013
Typ:artykuł