- Digital revolution in fashion industry – to what extent can Metaverse become a predominant business-to-customer model in the digital era
Publikacja planowana: Digital revolution in fashion industry – to what extent can Metaverse become a predominant business-to-customer model in the digital era
Struktura
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Opis
- Tytuł:
- Wariant tytułu:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Autor:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ; ; ;
- Wydawca:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Powiązania: ;
- Język:
- Zakres:
- Lokalizacja oryginału:
- Prawa:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Zobacz także
The evolution of business models of Polish health resort enterprises
Twórca:Kozarkiewicz, Alina; Kabalska, Agnieszka
Data:2020
Typ:czasopismo
Współtwórca:Ziemba, Ewa. Chief Editor
Zmiana modeli biznesowych pod wpływem nowych technologii w sektorze turystycznym
Twórca:Kędziera, Maciej
Data:2020
Typ:czasopismo
Współtwórca:Piotrowski, Paweł. Red.
Powiązania pomiędzy modelem biznesowym a rachunkiem kosztów
Twórca:Nóżka, Agnieszka
Data:2017
Typ:czasopismo
Współtwórca:Buk, Halina. Red.; Łada, Monika. Red.
Online employment technologies in the digital age: collection of essays
Twórca:Świątkowski, Andrzej Marian
Data:2024
Typ:artykuł
Trendy mody jako wyznacznik zmian w zakresie zarządzania łańcuchem dostaw w branży odzieżowej na przykładzie firmy Zara
Twórca:Bulhakova, Yuliia
Data:2017
Typ:czasopismo
Współtwórca:Niestrój, Krzysztof. Red.
Innowacyjność i przedsiębiorczość w branży modowej
Twórca:Litińska, Antonina
Data:2020
Typ:czasopismo
Współtwórca:Piotrowski, Paweł. Red.
Rola relacji z dostawcami i odbiorcami w kreowaniu współczesnych modeli biznesu krajowych producentów marek własnych detalistów
Twórca:Spyra, Zbigniew
Data:2014
Typ:czasopismo
Współtwórca:Mitręga, Maciej. Red.
Budowa nowoczesnego przedsiębiorstwa z wykorzystaniem modelu biznesowego Canvas
Twórca:Nęcki Łukasz
Data:2013
Typ:artykuł