- Engagement in virtual communities as dynamic marketing capability of cultural organisation – dimensions and determinants
Details zum Objekt: Engagement in virtual communities as dynamic marketing capability of cultural organisation – dimensions and determinants
Struktur
Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas.
Beschreibung
- Titel:
- Wariant tytułu:
- Group title:
- Verfasser:
- Thema und Schlagwörter: ; ; ; ; ;
- Herausgeber:
- Verlagsort:
- Datum:
- Bestandestyp:
- Identifikation des Bestandes: oai:www.sbc.org.pl:820891
- Verbindungen: ;
- Sprache:
- Bereich:
- Besitzen:
- Rechte:
Das Objekt befindet sich in den Sammlungen:
Siehe auch
Social dimension of engagement in virtual brand community creation
Ersteller:Witczak, Olgierd
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Dewalska-Opitek, Anna. Red.; Witczak, Olgierd. Red.
Zarządzanie marką w aspekcie rozwoju koncepcji dynamicznych zdolności marketingowych
Ersteller:Witczak, Olgierd
Datum:2018
Typ:czasopismo
Beitragende:Olszak, Celina M. Red.; Ostoj, Izabela. Red.
Społeczności wirtualne i otwarte innowacje – perspektywa organizacji publicznych
Ersteller:Lenart-Gansiniec, Regina
Datum:2016
Typ:czasopismo
Beitragende:Kraśnicka, Teresa. Red.
The role of social technologies in the operation of virtual communities of practice in companies
Ersteller:Butryn, Beata; Kutera, Robert
Datum:2014
Typ:czasopismo
Beitragende:Pańkowska, Małgorzata. Red.; Sroka, Henryk (1939- ). Red.; Palonka, Joanna. Red.
Podręcznik e-wolontariatu. Praktyczny przewodnik dla osób, instytucji i organizacji, które chcą zmieniać świat na lepsze dzięki wykorzystaniu nowych technologii i współpracy z wirtualnymi społecznościami
Ersteller:Kacprowicz, Małgorzata; Borowiecka, Beata
Datum:[b.r.]
Typ:dokument elektroniczny
Beitragende:Wachol, Magdalena. Red.
Typy uczestników wirtualnych społeczności marek
Ersteller:Grębosz-Krawczyk, Magdalena; Siuda, Dagna
Datum:2017
Typ:czasopismo
Beitragende:Niestrój, Krzysztof. Red.
Creating Branded Computer Game Elements as a Form of Customer Engagement
Ersteller:Hofman-Kohlmeyer, Magdalena
Datum:2019
Typ:artykuł
Czynniki motywacji podnoszące morale pracowników
Ersteller:Smolarek, Małgorzata
Datum:2014
Typ:artykuł
Beitragende:Dzieńdziora, Joanna